Waar werken de studenten aan?

In de communicatieopdrachten hebben studenten van verschillende opleidingen gewerkt aan verschillende opdrachten:

  • Een verhaal dat transmediaal wordt uitgezet om kinderen tussen de 8-12 jaar kennis te laten maken met erfgoed.
  • Een video waar elke Brabander nog trotser op onze provincie van wordt, dan dat ze al zijn.
  • Een brandnew merkverhaal over ‘pionieren’ met passende middelen voor GRUTS.
  • Een boek waarmee je letterlijk (!) nieuw leven kunt blazen in erfgoed….
  • Een concept voor de erfgoedlocatie Klooster Sint-Catharinadal, waaronder een website en wijnetiketten.
  • Een website over de Dongecentrale waar alles te vinden is over de geschiedenis en de gebouwen eromheen.
  • Een campagne over het werk van de bewoners van het Missieklooster Heilig Bloed gericht op jongeren uit de omgeving.
  • Een concept om het museum van het Missieklooster op een interactieve en aantrekkelijke manier in te richten: ‘Kijken doe je met je handen’.
  • Een concept om ‘Ons Kloosterpad’, een wandelpad langs Brabantse kloosters, onder de aandacht van jongeren te brengen. Inclusief een app die jongeren tijdens het wandelen kunnen gebruiken.

Ook bijdragen?

We zoeken eigenlijk continue nieuw communicatietalent! Dus studeer jij communicatie, of een gerelateerde opleiding, en wil je echt iets bijdragen met jouw creatieve ideeën? Meld je dan bij ons!

  • Conceptontwikkeling rondom erfgoedverhalen
  • Doelgroeponderzoek
  • Ontwikkeling communicatieproducten
  • Marketing- en communicatieplannen erfgoedlocaties

Opgeleverd werk